REKLAMACIJE I PRIGOVORI

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite odmah po primitku pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju i to e-mailom ili telefonskim putem u poslovnicu iz koje je naručio pošiljku neodgodivo odmah. 


Pošiljku je potrebno odmah raspakirati i pregledati pred djelatnikom transportne službe te ispisati prateći dokument za reklamaciju ukoliko je pošiljka stigla oštećena.
Sve naknadne reklamacije koje nisu potpisane od strane prijevozničke službe niti pregledane odmah po primitku skupa sa djelatnikom koji je robu dopremio nećemo uvažiti.
Za kupce trgovce vrijede rokovi utvrđeni Zakonom o obveznim odnosima i drugi pozitivno pravni propisi RH.
Pravo na reklamacije korisnik stječe ako:

  • roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
  • isporučena roba ne odgovara standardima
  • je došlo do oštećenja prilikom isporuke

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.
Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.


Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod koji ste kupili. Svaki proizvod koji se reklamira ide u ovlašteni servis na pregled. Proizvode ne mijenjamo prije nego ih pregleda i odobri nadležna osoba. 
Sukladno važećim propisima Republike Hrvatske, na nedostatke ispunjenja obaveza primjenjuju se važeći propisi Zakona o obveznim odnosima kojima se reguliraju odgovornosti za materijalne nedostatke proizvoda, nedostatke za koje prodavatelj ne odgovara, i ostali propisi istog zakona primjenjivi na ovom području.

 

PISANI PRIGOVOR POTROŠAČA

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu:
– dostaviti poštanskim putem na adresu: Kristal d.o.o. Ružinovačka 2, Brezovac, 43000 Bjelovar
– poslati putem e-maila na: snjezana@kristal.hr  


Na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.
U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

 

  • Dugogodišnji distributer vodećih proizvođača stakala na svijetu
  • Preko 40.000 stakala na skladištu
  • Tradicija i iskustvo dugo više od 30 godina
  • Više od 600 partnera i distributera diljem Hrvatske
  • Najpovoljnije cijene uz visoku kvalitetu